Friday, May 6, 2011

Keliru


Hmmm.....post kali nie..aku nk cite pasal kehidupan aku......aku xtau ape yg aku nk dlm hidup aku...aku nk bende yg aku tahu yg ianya xkan trjadi...sesuatu yg xkan aku dpat....:(

Cinta membuatkan aku berbeza.....berbeza sgt dari dulu...dulu...aku tahu ape yg aku nak...ape yg aku perlu dan ape yg aku pentingkan...tp....skrg...aku dah terikat dgn satu prkataan yg kdg2 aku rase benci dan kdg2 aku rase sgt hepi......iaitu CINTA

'Cinta' ape maksud cinta sebenarnye??? setiap org ade pndgn dan pndpt mengenai cinta kan...so...xperlu la aku nk translate makna 2..... pndpat aku yg cinta hanya betul2 cinta jika kite dijodohkan dan bile die jd teman hidup kita....hmmm....cinta yg pernah aku rase adlah cinta monyet...mgkin hanya perasaan suka ataupun main2....aku xjumpe lg cinta sebenar..."cinta yang sebenar adlah cinta pd Pencipta kita" mesti korg penah dgr ayat yg mcm nie or yg seakan-akan mcm nie kan....tp...mcm mane cinta kita sesama manusia?? aku xdapat nak tafsirkan sendiri.....

Aku keliru dgn hidup aku........aku....aku....hmmmm......aku xtahu...aku xtau ape yg aku nk skrg...Ya Allah...bantu Hambamu ini....aku hanya mampu berdoa kpd-Nya shja...aku harap...aku dpat cari kehidupan yg aku mahukan..........Amin...

No comments: